Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

A vásárlással kapcsolatban felmerülő kérdések

  • Tudok - e regisztráció nélkül vásárolni ? 
    - Igen! Webáruházunkban való vásárlásnál előny, de nem feltétel a regisztráció.

  • Díszdobozban kapom - e a megrendelt ékszerem ?
    - ( kép ) Rendelése értékének megfelelően biztosítjuk számára a csomag tartalmát.
    - Mindenképp tartalmaznia kell csomagjának: egy ékszeréhez stílusban és értékben passzoló díszdobozt, az ékszeredet, a számlát.

  • Kérésre csúsztatható - e az ékszer kifizetése?
    - Igen! Rendeléskor írjon nekünk a megjegyzés rovatba, jelezvén szándékát, hogy elrakassa ékszerét.
    - Mindössze 5 munkanapra áll módunkban elrakni ékszerét!
    - Írjon e-mailt, amennyiben már alkalmassá vált számára az ékszer postázása.

  • Nem tudja ujj méretét? Semmi gond!

       

  • Megrendelésem tudom - e módosítani vagy törölni ?
    - Igen amennyiben azt a kiszállítást megelőző munkanap 12:00 óráig jelezi nekünk bármely elérhetőségünkön.

  • Hol tart a megrendelésem ?
    - Rendelése nyomon követéséhez kapni fog a megrendeléskor megadott e-mail címére egy nyomon követő kódot, amivel majd módjában áll megtekinteni annak állapotát.

  • Mi a teendő abban az esetben, ha a termék szállítási sérüléssel érkezik meg ? 
    - Ha a csomag átvételekor, illetve kibontását követően sérülést lát a terméken legyen szíves befáradni a legközelebbi postára 3 munkanapon belül jegyzőkönyv felvétele céljából. A jegyzőkönyv felvételéhez vigye magával a teljes küldeményt (tartalmat, külső és belső csomagolást, számlát).
    -Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni a szállítási sérüléssel kapcsolatos reklamációt.



     

 

 

 

Keresés