Gyakran ismételt kérdések
A vásárlással kapcsolatban felmerülő kérdések
-
Tudok - e regisztráció nélkül vásárolni ?
- Igen! Webáruházunkban való vásárlásnál előny, de nem feltétel a regisztráció. -
Díszdobozban kapom - e a megrendelt ékszerem ?
- ( kép ) Rendelése értékének megfelelően biztosítjuk számára a csomag tartalmát.
- Mindenképp tartalmaznia kell csomagjának: egy ékszeréhez stílusban és értékben passzoló díszdobozt, az ékszeredet, a számlát. -
Kérésre csúsztatható - e az ékszer kifizetése?
- Igen! Rendeléskor írjon nekünk a megjegyzés rovatba, jelezvén szándékát, hogy elrakassa ékszerét.
- Mindössze 5 munkanapra áll módunkban elrakni ékszerét!
- Írjon e-mailt, amennyiben már alkalmassá vált számára az ékszer postázása. -
Nem tudja ujj méretét? Semmi gond!
-
Megrendelésem tudom - e módosítani vagy törölni ?
- Igen amennyiben azt a kiszállítást megelőző munkanap 12:00 óráig jelezi nekünk bármely elérhetőségünkön. -
Hol tart a megrendelésem ?
- Rendelése nyomon követéséhez kapni fog a megrendeléskor megadott e-mail címére egy nyomon követő kódot, amivel majd módjában áll megtekinteni annak állapotát. -
Mi a teendő abban az esetben, ha a termék szállítási sérüléssel érkezik meg ?
- Ha a csomag átvételekor, illetve kibontását követően sérülést lát a terméken legyen szíves befáradni a legközelebbi postára 3 munkanapon belül jegyzőkönyv felvétele céljából. A jegyzőkönyv felvételéhez vigye magával a teljes küldeményt (tartalmat, külső és belső csomagolást, számlát).
-Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni a szállítási sérüléssel kapcsolatos reklamációt.